وبلاگicon

دنیای ابتدایی

آموزشی، علمی ، نمونه سوال

دنیای ابتدایی

آموزشی، علمی ، نمونه سوال

دنیای   ابتدایی

یادگرفتم بخندم و ببخشم
خدا نیستم ، اما زیر سایه اش بزرگ شدم

*****************************
همه ی افراد با استعداد هستند، اما اگر شما یک ماهی را بر اساس تواناییش در بالا رفتن از درخت بسنجید، آن ماهی تمام عمرش را بر این باور خواهد گذارند که یک بی دست و پای احمق است.


عشقم معلمی است.اگر دوباره انتخاب کنم بدون شک معلم خواهم شد.
معلم پایه های اول تا ششم ابتدایی
داور جشنواره های مختلف آموزش و پرورش
مدرس دوره های ضمن خدمت
مدیر مدرسه پسرانه دوره اول و دوم
فعلا معاون آموزشی دبیرستان دخترانه نرجس
لذت بودن در مدرسه و بچه ها را با هیچ لذتی نمی توان مقایسه کرد.

******************

در حد توانم سعی کردم مطالب مفید ی رو براتون بزارم ، بعضی هاش کار خودم و بعضی ها کار همکارای خوبم .
منتظر نظرات خوب و سازنده شما هستم!

آخرین نظرات

دوره دوم ابتدایی

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ

پایه تحصیلی خودتو انتخاب کن و نمونه سوالات رو ببین smiley

 

                                                                                                                                                        

 

                                                                                                                

                                                            

      

  

نظرات (۱۲)

سلام من پارسا ابراهیمی هستم

بیا وبلاگم

ALISIHA.BLOG.IR

DPARSAA.BLOGFA.COM

  • محمد رضا برزلی
  • خوبه
  • پارسا ابراهیمی
  • مرسی بازهم عالللللللی بود
    مرسی واقعن از پارسا و معلم گرامی اقا اخوان

    مرسی


    مرسی پارسا و  اقا اخوان
  • پارسا ابراهیمی
  • مرسی ممنون

    مرسی اقا اخوان به خاطر سایت خوبت و ممنون از اقا پارسا که اینجا رو معرفی کرد .

    هیچکی سایت خوب نداره اما روزی پارسا ابراهیمی که دوستم هستش ودر بالا از شما ها اجازه پرسید اومد خونمون و گفت بیا سایت akhavan049.blog.irخیلی سایت خوبیه هر چی بخوای داخلش هست. منم اومدم و واقعن راضیم

    پاسخ:
    سلام پسر گلم 
    من معلم پایه پنجم هستم این وبلاگ و وبلاگ akhavan028.blogfa.com هم مال منه هر دو تا یه مطلب داره برای پشتی بانی ! 
    به هر حال هر سوالی داشتی بنویس برات جواب میزارم 
    موفق باشی
    مرسی پارسا چون منو اوری اینجا
  • پارسا ابراهیمی دانش اموز خانم راد عزیز
  • من واسه رشت و مدرسه ی شاهد احمد مسیبی!!!شما؟؟؟نامتون چیست؟ واسه کدام شهر هستید؟ معلمید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • پارسا ابراهیمی دانش اموز خانم راد عزیز
  • من حرفم را اشتباه ننوشتم بلکه حرف منطقی را نوشتم معلم گرامی از پاسخت بسیار ممنون!!!


    پاسخ:
    آقا پارسا شما کدوم مدرسه هستی و کدوم شهر ؟ 

  • پارسا ابراهیمی دانش اموز خانم راد
  • جالبه

    من که پایه پنجمم دوست داشتم حالا بقیه چی

    براشون عالیه!؟!؟!؟!؟!؟

    پاسخ:
    سلام ممنون پارسا جون 
    از این که  نظرت رو گفتی / موفق باشی !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی